
door hoofd redacÍie, 13 oktober 2008 om 16:43

We merken zonet op dat onze website !rttpl/_l11:w__.''y,HR-M.!e! op deze blog "vermeld" wordt. Ik kan -

als hoofdredacteur - enkel en alleen bevestigen wat hier net boven staat: dit klopt, maar er is veel meer

aan de hand met die kerel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

XxxxxxxXXXXxXXXxXXXXXxXXXXXXxXxXXXXXXXXXXXXxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

M. Ernst heeft met de cases rond AREOPA en FIDE,S gemeend 2 "voorbeelden" te moeten stellen die

voldoende zouden afschrikken om hem te voorzien van SPONSORING. FIDES heeft trowuens
NOOIT fraude gepleegd en er bestaat zelfs geen strafklacht tegen hen, wat Ernst graag zou wensen en

daarom valselijk beweeft. Kijk naar z'n sites en je ziet duidelijk waar alles gepikt is en WIE er meest

schrik heeft. Het mooiste voorbeeld is xxxx die voleens onze bronnen reeds meer dan 10.000 EURO

betaalden

Mensen als XXXXX (volgens onze bronnen een oplichter en compaan en sponsor van Ernst), XXXX
(dictator nr. I in haar eigen tenondergaand bedrijf volgens insiders en de gedupeerder aandeelhouders)
die tracht links en rechts zoveel mogelijk xxxxxxx terwijl ze de perfecte moeder speelt, met een
echtgenoot als huisman, die z'n vrouw peÍrnanent mist, terwijl ze het bed deelt met .... Xxxxxxxx

Dergelijke prutsers worden door Ernqst "beschermd" in ruil voor medewerking en (niet)

bekendmaking ... Als afsluiter betreuren wij de "werkwijze" van een NON-JOURNALIST die heel de
HRM en de journalisitek "bezoedelt". Ernst, een meester - oplichter die in FALING gaat (met een
schuf denberg van 27 5.000 EURO aan tal van gedupeerden, terwtjl htj zelf in luxe lofts woont) en die
met dergelijke walgelijke praktijken de wereld bezeikt. c'est triste ...


